top of page

וואו, את נראית ממש צעירה...

אני לא אשקר, זה די נחמד כשלא מצליחים לנחש בת כמה אני,

אבל מנסיון אישי בתפקידים שדרשו ניהול מו"מ ופגישות עיסקיות, השילוב של חזות צעירה וגובה לא רב, לרב היו סוג של אתגר.


לכל אלו בינינו שמרגישות שזה פוגע בהתנהלות המקצועית שלהן או דורש מאמץ מיותר להוכיח מקצועיות וסמכותיות

הנה כמה טיפים שווים שחוסכים זמן ומבוכה:


בגדים גדולים ללא גזרה = מסר מרושל וחסר ביטחון בגדים גדולים או נטולי גזרה עלולים להיראות מרושלים, ילדותיים או `לא רציניים`. אפשר להיעזר בפריטים חובקי גוף/מחוייטים ליצירת סילואטה נשית וחזות מיושבת יותר. ז`קט קלאסי למשל, יוצר הגדרה של קו המותן ומכניס כמעט מיידית הקשר רציני יותר.


האורך כן קובע מכנסונים וחצאיות/שמלות קצרות נחשבים נחלתם של הצעירות ולכן ישדרו נעורים גם אם הם מחוייטים. אין צורך להקפיד על אורך הברכיים אבל בהחלט כדאי להיות קרובה אליהן.


ורוד בייבי זה מתוק צבעים בהירים/פסטליים והדפסים כמו גביעי גלידה, פרפרים וכד' יחזקו את מוטיב הצעירוּת. צבעים כהים נוטים לשוות מראה רציני יותר כך ששחור כמובן יעבוד, אבל גם כחול כהה/נייבי, חום שוקולד וכד`.


זהירות טרנדים הרבה טרנדים שייכים או משוייכים לעולם הצעיר ולכן יחדדו את צעירותך. דגמים מסויימים של סניקרס, צווארון פיטר-פן, חליפת טרנינג, ואפילו בלייזר אובר-סייז יפריעו לך לשדר רצינות.


אביזרים - חשוב לדייק שימי לב לא לבחור באלו שיפריעו לך לשדר רצינות, כמו סיכות שיער צבעוניות, כובע גרב או תיק גב "תיכוניסטי"

ולכי על גרסאות בוגרות; מעיל צמר במקום פוך, צעיף מפנק, תיק מובנה/(דמוי) עור.


הטאצ' אפ שיער ואיפור יכולים לעשות הבדל משמעותי במראה הכללי; שיער ארוך מאוד נחשב ילדותי וכך גם קוקו גבוה ותלתלי-בקבוקים. בגזרת האיפור, אין הכוונה להעמיס איפור כדי להיראות מבוגרת אלא לתשומת לב;

מסקרה על הריסים התחתונים יוצרת מראה בובתי שפחות מומלץ עבורך. סומק נועד להחליף את סומק הנעורים הטבעי, אולי את לא זקוקה לו ואם כן, הימנעי מיצירת לחיים סמוקות מידי.



bottom of page